▽Diary - [ 3o game lab. ] [ゲーム研究情報サイト] ●06/20 11:55 Forbidden You don’t have permission to access /~t02544ks/3o/wiki.cgi on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2.0.58 (Unix) Server at web.sfc.keio.ac.jp Port 80
▽Games * Design * Art * Culture ●03/03 09:47 Thursday, March 02, 2006 The -Other- Game Studies Academics So I’m a member of the Digital Games Research Association, since in a former life (like, last year) I was a ’games researcher.’ But I’ve been corresponding with Bruce Whitehill recently, and he’s made me aware that there’s a whole community of what you might call game studies academics, but for non-digital games. Vide: International Socie
▽N2 PersonalPage ●11/22 21:18 Not Found The requested URL /~n2lab/_personalpage.htm was not found on this server.
▽Akihiko Shirai - Outernet Explorer 2004 ●08/12 21:35 2004年8月9日(月曜日) SIGGRAPH初日 - aki @ 22時58分41秒 しらい@ロサンゼルス月曜朝です. 昨日から学会が始まりました. 以下走り書き — Sketch:Sketchy Skethes スケッチ技法に関係するSketchだったと思われます. Tweaking Stylized Light and Shade Ken Anjyo (OLM Digital), Shuhei Wemler (Sillicon Studio) アニメーション用のハイライトに対するベクトル場を考慮して,GPUで計算させる.マウスドラッグでハイライトを移動させたり大きさを変えたり,分割したりできる.キーフレームアニメーションにも使える.デモ映像を見ているだけだと,なんだか見慣れていないこともあり変な感じがしたが,最終映像を見ると確かにハイライトを自動生成させるよりも,手でアニ