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StudioMOMO Ver2.0β
●10/16 13:14
3次元(3D)映像について
3次元(3D)映像について
3次元(3D)映画とは
3次元(3D)映像の規格
3次元(3D)映像の注意点
ファミコン3Dシステム
PlayStation3
PlayStation3の機能/音楽とnasne(ナスネ)
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PlayStation3のゲームソフト〓みんなのGOLF5
PlayStation3のゲームソフト〓真・三國無双6
ニンテンドー3DS
ニンテンドー3DSのゲームソフト
人気の3Dモノ
3次元(3D)映像とは何か?
ここ数年、なにかと話題の3次元(3D)映像。「アバター」や「トイストーリー」など、話題となった3次元(3D)映画を映画館で見た!って人も多いのでは?3次元(3D)映像がそもそも何かって言いますと、簡単にいうと『立体的に見える映像』です。・・・簡単すぎ?(笑)でも、もちろん3次元

GL Excess - The OpenGL Demo
●03/04 12:32
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Latest News
OLD WORDS...
Long time no news... Posted by Bustard 01/02/2006
13:18
Well, this is more of a service message since there is no relevant news regarding the benchie thing. I’m changing my email address in the next few days, so please update

NeHe Productions: Main Page
●02/28 01:39
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HOW I MADE MARIO KART 7 ENGINE IN OPENGL OVER THE WEEKEND
by gregsidelnikov, posted at May 7, 2017, 6:02 p.m.
Actually, this post is not about how I made MK7 in OpenGL, but what the results were. I am currently porting it to WebGL as well. The level design geometry is so simple, that it might work in 4K. But we’ll see.
Go to this link to arrive at WebGL tutoria

t-pot
●12/29 05:18
Techniques for Purchasing my Own Treasures
PROGRAMMING BLOG LINKS ABOUT TOP
最近の更新 / Latest Headlines
2015 May 27 : アルファブレンディングの調査 [survey of alpha blending]
2014 Nov. 4 : WebGL: 物理ベースレンダリング [WebGL: Physically Based Rendering ]
2014 Sep. 27 : WebGL: トーンマッピング [WebGL: Tone-mapping ]
出版物 / Publications
ゲームエンジン・アーキテクチャ 第2版
価格: 6,800円+税
著者: ジェイソン・グレゴリー
訳者:大貫 宏美、田中 幸
監修:今給黎 隆、湊 和久
発売日: 2015年3月30日
版形: 大型判

スプリューム :: TOP :: 純国産 仮想空間サービス 「 スプリューム / splume 」 3D SNS
●09/19 15:33
Dummy Body

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