はてなアンテナ
ykoのアンテナ
id:yko

DVD

グループ一覧
1/9ページ

Campaign
●05/07 01:19
Revealed: Campaign Best Places to Work 2025The 100 top workplaces across the advertising industry.WPP set to drop Group M brand in media shake-upVCCP to leave Victoria offices behind after 23 yearsTK Maxx reviews global media accountJaguar Land Rover launches global creative agency review in wake of Jaguar rebrandThe InformationEcover encourages public to bring suitcase-cramming technique t

Advertising Age
●05/07 00:39
NewfrontsNewFronts 2025—what brands and agencies need to watchAdvertisers, internet giants and ad tech companies to meet as brands shift marketing strategies on the fly to account for unpredictable tariffs.Influencers & CreatorsCreator and influencer trends brand marketers need to know about right nowFood & BeverageInstacart is launching a Gen Z party-focused delivery appBrand MarketingCMO

もるとゆらじお
●05/07 00:02
「わお~、山椒が芽を出していた!」今年はタケノコの時期に山椒がなくて、ああ私は山椒に呪われているのだわと思っていたのですが、先日、庭の草をちょぼちょぼ抜いているとなんと!チビチビ山椒を発見しました。まだ双葉が引っ付いているので、今年芽を出した山椒です。どこからきたんだろう?去年の酷暑で枯れた鉢植えの山椒は実ができなかったので、あいつの子供でないことははっきりしています。すると鳥が運んできたんだなあ。粟とかパン屑とか、お釜についたご飯の干したのとか、冬はメジロにみかん、シジュウカラにはピーナッツ。いろいろ餌をあげているから恩返しかもしれない。鳥の恩返し...そういえば鶴も鳥だったわね。嬉しいのでいろいろアホなことを考えました。しかし、このチビチビ山椒の親はどこだろう。お向かいさんだといいよね、花山椒だもんね。ふっふっふ。ますます都合のいいことを考えます。山

Ads of the World | Advertising Archive & Community
●05/06 06:56
CadburyGame Changing WinsBy Elvis83175 ItemsBYDThe Overtaking AdAgency: WEe.l.f. CosmeticsNot a One-Trick PonyAgency: MischiefFirestone WalkerDriven by Family, and Fueled by TraditionBottega VenetaA Poetic ConversationAgency: LePubGovernment of ChileDon't Stop MotionAgency: VMLMcDonald's PortugalMood for MacAgency: Fullsix PortugalLife360I Think of You (Dying)Agency: Alto Ne

MarkeZine:ネットマーケティングとコミュニケーションの最前線を探る実践Webマガジン
●05/05 17:59
【デジタルマーケティングトレンド 2025】押さえておきたい7つの潮流とブランド事例花王のSNS施策が新境地へ!従来の常識を覆す、“企画段階からのクリエイター共創施策”とはAI検索時代のマーケティングは総力戦? SEOのプロが語る今後3年間で必要な戦略と対策ユーザーファーストかつ成果向上を実現。おうちメディア「ルーミー」に学ぶSEO戦略インセンティブでは顧客の本音は集まらない!ドン・キホーテの施策設計に学ぶ、顧客の声の集め方・活かし方5売れないのは「知られていないから」ではない。大企業が新市場開拓で陥る罠と「顧客理解」の重要性7電通の入社式を取材。電通生活1日目の社員へ、佐野社長が送ったメッセージ【デジタルマーケティングトレンド 2025】押さえておきたい7つの潮流とブランド事例花王のSNS施策が新境地へ!従来の常識を覆す、“企画段階からのクリエイター共創施策”とはA

6.次5>

0.はてなアンテナトップ
8.このページを友達に紹介
9.このページの先頭へ
ヘルプ/お知らせ

ログイン
無料ユーザー登録
はてなトップ

(c) Hatena