マーケター不足、解決なるか 「顧客対話」を一変するAIエージェントの威力
Webサイトで結果を出すための「PDCAサイクル」実践方法(前編)
“安いものを買う”スーパーで、なぜ「高級ビール」が売れるのか?
1/7/25
Buy Brings Together Data Firms AnalyticsIQ and Alliant
Posted: 1/7/25
Atlanta, GA-based predictive analytics and marketing data firm AnalyticsIQ has been acquired by Alliant, a player in the sa
How AI Has Transformed My Story-Finding Method
After more than 40 years in the research and insights world, I thought I had fine-tuned my approach to finding the story in the data. Indeed, I have been
2025年、ミニアプリ時代が到来。新たな波を捉え「LINEミニアプリ」で勝ちパターンをつかむには? NEW
2
未来のレモンサワーなどCM好感度が高いアサヒビール。秘訣はインサイトを捉えた「オリエンシート」
カンヌライオンズ審査を終えて。今成功するPRキャンペーンの「5つの視点」を事例で学ぶ
誰も登っていない山に、自社の名を刻め!ナンバーワンになるための「カテゴリー戦略」とは【お薦めの書籍】 NE
The Prompt
AI’s New Power Move: Why HubSpot’s OpenAI Integration Is a Wake-Up Call for the Research Industry
HubSpot’s OpenAI integration signals a shift: AI is becoming the gateway to business knowle
2021.10.08
11/25 MarkeMedia Daysに登壇「ニューノーマル時代の顧客理解を見直...
2021.10.08
10/26 無料ウェビナー開催「STPを見直すーDX時代のマーケティング戦略は「PS...
2021.10.08
マーケティングホライズン2021年8月号に掲載「マーケティング投資する価値のあるトレ...