まずはココから!英検2級の気になる試験内容
英検2級だって持ってれば立派な資格になります!
英検について
英検1級の合格率はやっぱり低かった!
2024年度第2回支部講演会の報告
2024年度第2回支部講演会は、2024年10月19日(土)に「文学教育研究会」による講演でした。英語教育にお…
2024年12月25日
はてなブックマーク
勝手に輝いていた増田ブコメ大賞2024 - 誰かの肩の上
daydollarbotch.hatenablog.com
はてなブックマーク
本が読めない34歳がはじめて「羅生門」を読む日 | オモコロ
omocoro.jp
はてなブックマーク
「あとで読む」タグで振り返る2024年 〜今年の「あとで読む」、今年のうちに〜 - はてなブックマーク開発ブログ
bookmark.hat
Search this journal
Enter search terms...
SearchSearch Advanced search
In this journal
Journal Homepage
Submission Guidelines
Educational and Psychological Measurement
Impact Factor: 2.1 / 5-Year Impa
今週のはてなブックマーク数ランキング(2024年12月第3週)
2024/12/24
ランキング
Keep up to date
Copyright © 2024 by Sage Publications
Open Access
First published Dec 24, 2024
Creating and evaluating corpus-informed word lists for adolescent, beginner-to-low-intermediate learners of French, German, and Spanish
Natalie Finlayson
Emma
Validating the Short-form Foreign Language Classroom Anxiety Scale
A Bayesian approach to (re)examining learning effects of cognitive linguistics–inspired instruction – CORRIGENDUM
Man Ho Ivy Wong, Jakob Prange
Studies in Second Language Acquisition, First View
Artic
Expanding the discussion on second language reading strategy training: A response to Taylor’s commentary on Lin, Gao, and Huang (2023)
Jia Lin; Gengsong Gao; Ting Huang
This article responds to Alan T
The development of morphological awareness and vocabulary: What influences what? – CORRIGENDUM
Germán Grande, Vassiliki Diamanti, Athanassios Protopapas, Monica Melby-Lervåg, Arne Lervåg
Applied Psych
Food and Emotions in Italian Women's Writing
Patrizia Sambuco
Toronto Italian Studies
Investigating an ELT community of practice in India
Annual Review of Applied Linguistics, First View
Article
The future of replication in applied linguistics: Toward a standard for replication studies
Kevin McManus
Search this journal
Enter search terms...
SearchSearch Advanced search
In this journal
Journal Homepage
Submission Guidelines
Language Testing
Impact Factor: 2.2 / 5-Year Impact Factor: 3.4
Journal Ho
Search this journal
Enter search terms...
SearchSearch Advanced search
In this journal
Journal Homepage
Submission Guidelines
Second Language Research
Impact Factor: 1.9 / 5-Year Impact Factor: 2.4
Jo
A personal bookshelf of foreign language aptitude publications
Peter Skehan
Language Teaching, First View
Article
Research articleFull text access
Text mediation and collaborative meaning-making: Language support for an EAL academic author
Na Luo, Ken Hyland
March 2025View PDF
https://doi.org/10.1016/j.jslw.2024.
View DEI Resources Language as Liberation Town Halls
Learn about ACTFL publications Foreign Language Annals
Discover Content
Promoting grammatical development through multimodal digital recasts in video-conferencing tasks
Yeonwoo Jung &
Andrea Révész
Dec 16
Announcements Articles 35 Researc
2024年度実施 社員選挙結果の公示
2024年12月10日
2024年12月10日 一般社団法人大学英語教育学会 社員選挙管理委員会委員長 馬場 千秋 2024年度実施 社員選挙結果の公示 一般社団法人大学英語教育学会社員選挙管理委員会は、このたび社員選挙規程に基づき、社員への …
この記事を読む
Corporate solutions
Open Research
Geoinformatics: How researchers use big earth data to solve Earth's big issues
Corporate solutions
Open Research
Geoinformatics: How researchers use big earth data to solve Earth's big issues
Corporate solutions
Open Research
Geoinformatics: How researchers use big earth data to solve Earth's big issues
FAQ
学会機関誌・出版倫理規定
学会機関誌・出版不正行為に対する声明
リポジトリ公開許可願
İçeriğe atla
İçeriğe atla
Teacher-Parent academic support profiles: Links to Children’s task persistence in Grades 2 and 3
Justina Davolyte, ... Gintautas Silinskas
December 2024View PDF
https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2024
NewsNo access
BALEAP news - Introduction to SIGs: Meet the in-sessional special interest group
September 2024
https://doi.org/10.1016/j.jeap.2024.101436
English needs analysis of food & beverage employees: A case study of a 5-star resort in Vietnam
Phuong Bui Thi, Ying-Hsueh Cheng
October 2024
https://doi.org/10.1016/j.esp.2024.07.001
Research article
What Did You Do Yesterday? (Level 3)
Dolphin Readers: Level 3
Oxford University Press
693 円 / 554 円 ∼ 20% OFF!
102
102
Between exit scams, denial-of-service attacks, falling order numbers and “temporary” storefront closures, there are now fewer online places to buy drugs with bitcoin than at any point since November 2
8文字以上64文字以下の記号・半角英数字で設定してください
In Press, Corrected Proof, Available online 28 October 2021
2022
Call for Papers
How to Apply 教員公募依頼方法
Ingenta is not the publisher of the publication content on this website. The responsibility for the publication content rests with the publishers providing the material. Please refer to our Terms and
[ English ] [ French ]
テストページ
このページは、Apacheウェブサーバが、インストール後に正しく機能してい るかどうかを、確認するためのものです。もし、このページを御覧になられ ましたら、ひとまず、このサイトにインストールされたApacheウェブサーバ は正しく機能しているといえます。
もしこれをお読みになっているあなたがここのウェブ管理者なら:
あなたは、このディレク
ASIAN JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING
(AJELT)
Editors:
Gwendolyn Gong
ggong@cuhk.edu.hk
Chinese University of Hong Kong
Shatin, Hong Kong SAR
Peter Yongqi Gu
peter.gu@vuw.ac.nz
Victoria Universit
JavaScript が無効に設定されています。はてなのご利用には JavaScript を有効にする必要があります。
送信する
This server has been retired
The webserver polyglot.lss.wisc.edu has been retired. If you had materials on the server you wish to retain, contact L&S Learning Support Servicesand we’ll do our best
はてなアンテナ利用ガイドライン
はてなアンテナをご利用いただくにあたり、はてな利用規約に加えて、利用者の責任や守っていただきたいルールについて定めています。
はてなアンテナにページを登録する方法を紹介しています
更新情報をメールに送る
403 Forbidden
Request forbidden by administrative rules.
Skip to navigation Skip to content
Search for: Search
Menu
Home
About CALICO
Member Benefits
Important Documents
President Letter Spring 2019
President Letter Fall 2018
Statement of Scholarship in CAL
リダイレクトの警告
表示中のページから http://keles.hp.infoseek.co.jp/ にリӠ
平素より「はてなワールド」をご利用いただき、ありがとうございます。
地図上で会話が楽しめる「はてなワールド」は、2010年6月18日をもちまして、サービスの提供を終了させていただきました。
これまでご利用いただきましたユーザーの皆さまに深く感謝申し上げます。 誠にありがとうございました。
詳しくは下記をご覧ください。
http://d.hatena.ne.jp/hatenaworld/201006
リダイレクトの警告
表示中のページから http://wwwsoc.nii.ac.jp/jaep/japanese/index.html {
リダイレクトの警告
表示中のページから http://wwwsoc.nii.ac.jp/bsj/ にリダ&
リダイレクトの警告
表示中のページから http://kei.kj.yamagata-u.ac.jp/masahiko/jasele/bulleti
リダイレクトの警告
表示中のページから http://muse.doshisha.ac.jp/jaecs/ECS/ECS-j.html ӗ
リダイレクトの警告
表示中のページから http://www.tc-japan.edu/Library/Journals/current_journ