▽ONDotnet.com ●07/26 06:43 Jul28Building Reliable RAG Applications: From PoC to ProductionAug4Machine Learning from ScratchAug7Hands-On No Code AI Tools: Customize Your Own OpenAI GPTs, Claude Artifacts, and Morepodcast Artificial IntelligenceGenerative AI in the Real World: Phillip Carter on Where Generative AI Meets ObservabilityBy Ben Lorica, Phillip CarterarticleOpenAI’s TelemetryBy Asimov’s Addendum |July 24, 20
▽Wired News ●07/26 05:57 BackchannelTrump’s Anti-Bias AI Order Is Just More BiasSteven LevyJoin Our Next Livestream: Inside Katie Drummond’s Viral Interview With Bryan JohnsonReece RogersA Luggage Service’s Web Bugs Exposed the Travel Plans of Every User—Including Diplomats
▽L’eclat des jours ●07/22 10:09 2025-07-19_ ジェイミー子供が奢ってくれたのでジェイミー観てきた。最初に映画版のほうを観たのでロコシャネル(このココをもじった名前も大概だと思う反面、シャネルがいかに戦ってシャネルになったかと考えると練られた名前っぽい。でもそれを言ったらバナナだってジョセフィンベーカー由来なのでは?)は単なる引退した服屋程度の役回りとしか認識していなかったが、舞台ではバス停のシーンで父親に捨てられた子に新たな父親として抱擁するって、とてつもなく重要な役回りだった。と言うか歌も歌いまくるし。で、母親とロコが(劇中ポソッと呟くように)同じ失敗した人間としての共通点を持つ親としてジェイミーを見守るというのが生きてくる。構造的におもしろいのは母親とレイ、ジェイミーとプリティの関係で、母親とレイは最初セクシャルな関係なのか?と思うと全然違って(レイは普通に男大好きで不自由していなさそう)、これが
▽Programming Wisdom Center ●07/20 06:42 Yahoo HomeSearch querySelect editionUSEnglishUS y LATAMEspa〓olAustraliaEnglishCanadaEnglishCanadaFran〓aisDeutschlandDeutsch