L’Oréal CDMO Asmita Dubey reveals why bringing together technology and creativity is a thing of beauty
As L’Oréal’s Chief Digital Marketing Officer, Asmita Dubey’s belief in beauty tech and commitment
News Uncategorized
‘Growth is back’: Nestlé bets on ‘iconic brands’ to drive second half success
Matthew Valentine
Determined not to “buy growth”, Nestlé believes compelling product and brand proposit
Startups
Here’s why David Sacks, Paul Graham and other big Silicon Valley names had a brawl on X over VC behavior
Julie Bort
The Latest
Luxury fashion startup The Floorr empowers personal stylists wit
In a surprise move, Google announced that Chrome users will have choices going forward that include the third-party cookie experience. More UPDATES.
B2B marketing
Why buyer groups matter in B2B demand
【コラム】仕事しようぜ
株式会社JBN 稲田 エイジ
発信元:メールマガジン2024年7月24日号より
ある日、運営堂の森野さんから下記のメールが届きました。 「a2iでコラムをお願いできないでしょうか? という連絡です。代表の大内さんからの依 …
受付終了
【コラム】仕事しようぜ
株式会社JBN 稲田 エイジ
発信元:メールマガジン2024年7月24日号より
ある日、運営堂の森野さんから下記のメ
Ad-Driven Analytics Business Secures $1M Seed Funding, Focuses On AI
MediaDailyNews, Laurie Sullivan - Monday, July 22, 2024
Elly Analytics, a technology startup that tracks data across a user's enti
2024/7/24
BigQuerygoogle analyticso2oコラムデータ統合マーケティング分析
オンライン・オフラインを横断すると成果がわからない…マーケティング施策の成果を追う方法
2024/7/23
itreviewアワードshutto翻訳ウェブサイト翻訳クラウドサービスコラムニュースリーダー賞顧客満足度
ITreview Grid Award 2024 Summerにて、ウェブ
「オプトに依頼すれば間違いない」ーーもう一段上のマーケティングを目指し、インハウス化を決断。「人を軸とした価値提供」を実感した、“伴走パートナー”オプトの支援
「オプトに依頼すれば間違いない」ーーもう一段上のマーケティングを目指し、インハウス化を決断。「人を軸とした価値提供」を実感した、“伴走パートナー”オプトの支援
オプトの得意分野は「売上を伸ばすこと」。独自のWebマーケティング方程式を提唱す
マーケティングアジェンダ 2024@沖縄(読谷村)登壇レポート
Googleアナリティクス 4(旧:App+Web)イベントレポート他社セミナー登壇
藤田 佳浩
2024年07月17日
2024年6月19日(水)~21日(金)に沖縄の読谷村で開催された「マーケティングアジェンダ2024」に参加しメインステージでのセッションに登壇しました。 『大規模組織のデータ計測ガバナンス~GA4有料版を使ったS
最終更新日:2024年5月30日(PT)
Experience League イベントとアップデート (May 30)
更新日:2024年5月30日(PT)
COMMERCE | ウェビナー | Brew の背景:Adobe Commerce・インテリジェンス(fka MBI) |お客様の e コマースデータを、カスタムダッシュボードやレポートを通じて実用的なインサイトに変えるように設計された強力
15526703691228565494
Advanced Topics 85
Announcements 238
Beginner Topics 52
Features 105
Learning Resources 45
Mobile 47
2022.01.31 01:25
2022年広告マーケティング業界予測 ver.2 その1:コネクテッドTVの定義と認識
宣伝会議さんに掲載していただいた同投稿ですが別バージョンをベムに載せようと思います。
7つの予測は、
・コネクテッドTVの定義と認識 ~放送枠とどう組み合わせるのか~
・メタバースでのブランド体験実験急進
・広告ビジネスへのAI本格利用元年に
・企業のデータ保有リスク顕在化
・
Adobe Analytics
【ニュース】Googleがディスプレイ&ビデオ360のAPIを刷新し、キャンペーン管理を自動化する3つの事例を紹介- 2020年8月11日
404!
The page you were looking for is not here
Maybe you are interested in:
ホーム
アナリティクス/分析
海外アドテク最新情報ブログ【Global Adtech】 Copyright © 2020.
Server Error
404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.