すべて | グループ指定なし | 開発 | ニュース | tips | ダイアリ | Proce55ing | 3D | Program
You don’t have permission to access this resource.
このドメインの購入
This webpage was generated by the domain owner using Sedo Domain Parking. Disclaimer: Sedo maintains no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade
Powered by PukiWiki Plus! 1.4.7plus-u2-eucjp. HTML convert time to 0.007 sec.
Techniques for Purchasing my Own Treasures
PROGRAMMING BLOG LINKS ABOUT TOP
最近の更新 / Latest Headlines
2015 May 27 : アルファブレンディングの調査 [survey of alpha blending]
2014 Nov. 4 : WebGL: 物理ベースレンダリング [WebGL: Ph
全体としては一つのソルバーなので,全部混ぜることも可能です.剛体が複数に分かれないのは単なる手抜きです(つまらないので,そのうち直すかも(10/07/10:直しました.破壊とかも可能)).手法的には複数の既存の方法の組み合わせで,シミュレーション自体は3次元で動作しています.中身に興味があればメールでもください(BBSには書き込めません).気が向いたらGPUで実装してみようかな.